Saturday, June 5, 2010

Felmérés - Checking

Ma délelőtt átnéztem az autót részletesebben, kíváncsi voltam mit találok még benne.
Nagyjából mindent megtaláltam, igaz némely alkatrészt ki kellett dobnom, mint pl az egyik ajtó belső bélés tartóját, mert teljesen elporladt, darabokra tört.

A gyerekeim is segítettek a takarításban, nagyon tetszett nekik.
Egy rakás szemetet is találtam az autóban, mint pl. üres cigarettásdobozt, pénzösszekötő szalagokat, egy CD-t stb.

Egy befőttes üvegben pedig ezeket a csavarokat, alátéteket találtam, de amint látható a képekről, nem sok használható fel ismét, mind rozsdás, tönkrement.






Ezeket pedig a csomagtartóban találtam, gondolom a benzinpumpa alkatrészei, de mind tönkremenve, szétrohadva.
Tehát a benzinpumpa és környéke totálkáros, azt teljesen újjá kell építeni.
Az ülések hátsó oldalai.
Ezek is szét vannak rohadva, de nemcsak rohadva, hanem törve is, az egyikből hiányzik is egy rész.
Ezenkívül, nem emlékszem hogy írtam volna erről, nincs kulcs az autóhoz. A kormányzár szét van törve, a bal ajtón nincs zár, de megtaláltam az autóban.


Today morning I went to check the items found in the car, to see what's missing and what not.
My kids liked it a lot, and they keep asking me, when they can ride the car :(((
I found many things from the car, thrown inside the car and in the trunk. I found also a lot of junk, like money wrapping paper, empty cigarette box, Cd-s, etc.
What I'm missing: door headliner, fuel pump and other stuff from the gas tank, keys ( the steering wheel lock is broken, no keys, no lock on the driver's side, door handle is also broken.
The back sides od the seats ar also broken, as you can see in the picture.
I found a lot of screws in a bottle, I sort them out, but most of them will go in the garbage.

No comments:

Post a Comment