Sunday, October 24, 2010

3. szerelőnap

Két autóőrülttel nekifogtunk hétfőn szétszedni teljesen az autót, azaz a karosszériaelemeket és becsomagolni őket.

Igazából csak az ajtót kellett már csak leszednünk, illetve a tetőrészt.
Minden panelt amit leszedtünk, becsomagoltunk, mert a hétvégén viszem Miskolcra javításra, illetve szálcsiszolásra.


Az első ajtó még nehezen ment, mert nem emlékeztem a pontos sorrendre, de szerencsére arra igen, hogy a torziós rugó betörheti a hátsó szélvédőt, így azt kivédtem egy alátéttel, (csavarhúzó) és amint kiderült szükség is volt rá.
A 2. ajtónál már tudtuk a helyes sorrendet, nem volt rá szükség. Ja és bejelöltük a torziós rugó helyzetét, visszaszereléskor már könnyebb lesz.
Ami érdekes, hogy a tető nem volt szétrohadva, csak felületi rozsda volt rajta. Más autóknál teljesen szétrohadt, de ez teljesen ép. Alapos takarítás és festés után tökéletes lesz.
Az ajtó pántja a bal oldalon sértetlen, de a jobboldali kiszakadt a karosszériából, ezt is javítani kell majd.



Ami még érdekes, hogy a szigetelő akármi egész jó állapotban volt, azaz flexibilis, puha, simán le tudtuk szedni a karosszériáról. Elég sokat használtak belőle.

Miután becsomagoltuk az elemeket és az utánfutóba raktuk, így nézett ki az egész.

Az autó meg így :)


Tomorrow we will remove the doors from the car. Together with the rest of the panels I will take it to Miskolc to fix the dents, and for re-graining.
...
As you can see on the above pictures, we removed all body parts, and we packed them.
The roof was in better shape than I thought, after a detailed cleaning and painting will look like new, there is rust only on the surface.
The lock on the right door is teared out from the body, I hope that can be fixed easily.

No comments:

Post a Comment